ترافیگ 11ص
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 11
سیستم های کنترل ترافیک در تمام شهرهای دنیا به کار می رود که تاثیر جریانات ترافیکی را بهبود دهد ، تعداد دفعات عبور و مرور را کاهش دهد و از محیط اطراف ، از طریق کم کردن مصرف سوخت ، استفاده کند / یکی از مهمترین و شایعترین کاربرد این سیستم ها ، کنترل میزان ترافیک است . این می تواند دسته بندی شود از کم یا زیاد کردن میزان زمان چراغ قرمز یا سبز ،با توجه به وجود ماشین ها تا همپایه کردن چراغهای سبز در تقاطع های نزدیک به هم در ورودی عمومی ( برای اینکه از ایستادن دائم و پی در پی ماشین ها جلوگیری شود ) و دخالت دستی در پاسخ به تصادفات غیر طبیعی ، مانند ترافیک که به خاطر تصادفات و یا اتفاقات عمومی بزرگ بوجود می آید این کار با استفاده از سنسورها ، که اطلاعات مورد چراغهای جاده را فراهم می کند و یک ساختار ارتباطاتی که تقاطع ها و مراکز هدایت ترافیک را به هم مرتبط می کند و همچنین در بعضی مواقع ( بخصوص شهرهای بزرگ) تنظیم کردن کامپیوترهای منطقه ی (RC) که تصمیم کنترل کننده برای بخش های اجرایی سیستم را می گیرد . به علاوه سیستم کنترل حمل و نقل ممکن است وسایلی به غیر از چراغهای ترافیکی ، مانند علائم پیغامی مختلف یا علائم کنترل سرعت مختلف را شامل شوند .
به طور سنتی ، لایه ارتباطی یستم کنترل حمل و نقل بر پایه اتصالات سیمی بوده که یا به صورت خصوصی و یا به اجازه اپراتورهای ارتباطی دولتی بود . در حالی که برای چند سال ، چنین خطوطی اهداف خود را به خوبی ایفا کردند ، چندین نقص را دارند مانند انعطاف پذیری ، مشکل نصب در محیط های جدید ، در مواقع خاص راه حال های انتخابی ، برای محیط های خاصی قابل اجرا بود ، محل هایی که خطوط خصوصی یا دولتی انتخاب نبودند که این از ADSL به GPRS گروه بندی می شد . به هر حال استفاده از شبکه دولتی برای کنترل حمل و نقل می تواند از مشکلات رنج ببرد مانند مانند ترس از تاخیر و موضوعات اعتمادی . این مشکلات به این حقیقت بر می گردد که در شبکه حمل و نقل عمومی ، کاربرد کنترل حمل و نقل عضوی از اطلاعات است و بنابراین منبع درآمدی برای اپراتورهای آن . بنابراین برای تولید کنندگان محرک های کمی است که سرویس خاصی را معرفی کنند که با قیمت رقابتی در جاده ها تطابق داشته باشد .
در سالهای اخیر ، توجه زیادی به شبکه حمل و نقل بدون سیم و استفاده آنها در کلان شهرها بوده است . سعی و تلاش در چند شهر بزرگ آمریکا(فیادلفیا ، نیوارلان و ...) در کل دنیا (تایوان) نشان داد که شبکه بدون سیم ، تکنولوژی است که می تواند با موارد و راه حل هایدیگر به خوبی رقابت کند . بیشترین تحقیق بر روی شبکه حمل و نقل بدون سیم در کلان شهر (MAWMN) برای بالا بردن نتایج انها بود که اینطور پیش بینی شده بود ه استفاده اصلی آنها برای عموم خواهد بود .
پروژه حمل و نقل و ارتباط جاده ای (Starcomm) در ICT ملی استرالیا (NICTA) در آگوست 2005 آغاز شد و پروتکل هایی را مورد بررسی و پیشرفت قرار دادند که امنیت و اعتماد را افزایش دهد و مشکلات سیستم حمل و نقل را کاهش دهد و بنابراین آنها را قادر سازد که به عنوان لایه ارتباطی سیستم کنترل حمل و نقل به کار روند . باید توجه شود که Starcomm یکی از قسمت های پروژه star است که سعی می کند انواع تراشه های سیستم کنترل حمل و نقل ار افزایش دهد . یک سیستم آزمایشی بدون سیم در اولین مرحله پروژه ساخته شد که مسیرهای تحقیقی گفته شده را آسانتر کند . ما معمولا اندازه ها را از آزمایشات جمع می کنیم که فاکتورهایی که بیشترین تاثیر را بر روی کیفیت سیگنال و انجام شبکه دارند را بفهمیم . اطلاعات اندازه گیری شده به ما اجازه می دهد که دیدی مهم در مورد تناسب تکنولوژی های رادیویی محتلف داشته باشیم .
سیستم مدیریتی حمل و نقل Scats
این سیستم توسط منع حمل و نقل جتده ایی توسعه و نگهداری شده هدف اصلی آناین بود که در زمان واقعی سیگنالهای زمان را در پاسخ به تنوعات در ظرفیت سیستم و خواست های حمل و نقلی ، تنظیم کند . نسل معمولی Scats نه تنها سیگنالهای کنترل کننده ترافیکی را متصل می کند بلکه انواع گسترده ایی از ابزارهای کنار جاده ایی مانند جستجوکننده وسایل ، جستجوکننده مه ، دوربین های تلویزیونی مداربسته (CC TV) و .. را به هم متصل می کند . اطلاعاتا زمان واقعی از تمام این ابزار به مرکز مدیریت حمل و نقل مرکزی فرستاده می شود برای تجزیه و تحلیل و کنترل بر روی ترافیک جاده ها ، نحوه اجرای Scats بنابراین به صورت زیادی وابتسه است به تواناییهای سیستم ارتباطی ، که اطلاعات جاده ایی از اروپا به TMC انتقال می دهد
سیستم ارتباطی موجود Scats به ساختار سیمی سه دسته ایی بستگی دارد . حجم ارتباطات در تقاطعها ، به خصوص کنترل کننده های چراغ ترافیکی و جستجو کننده های وسایل حمل و نقل ، ساخته شده اند و استفاده می کنند از اتصالات نقطه به نقطه در خطوط تلفن است ندارد که از فرمهای 300bps استفاده می کنند . این همچننی معمولترین روش برای متصل کردن TMC و تقیه وسایل کم عرض نامرئی می باشد مانند علایم پیغام ، محدودیتهای سرعت ، اندازه گیریهای سرازیری ، ابزارهای با عرض باندی بالا مانند دوربین های cctv به هم متصل شده اند و از ISDN که شامل فیبرهای نوری در محیط های محدودی از مرکز شهر هستند استفاده می کنند .
در مرکز عملکرد Scats تنادل دوره ایی پیام بین کامپیوتر کنترل کننده هر تقاطع است . این تبادل هر یک ثانیه اتفاق می افتد و شروع می شوند با کامپیوتر که به کنترل کننده داخلی تقاطع یک پیغام دستوری را می فرستد و به آن حالت بعدی که باید تبدیل شود مدت زمان آنرا می گوید . در عوض به کنترل کننده لازم است که با تصدیقی پاسخ دهد که شامل اطلاعات سنسورهای تقاطع می شود . اگر تصدیقی در مدت یک ثانیه بعد از فرستادن پیغام دریافت نشد دوباره سعی می شود . اگر بعد از دومین دفعه تصدیقی نرسید ، ارتباطات از بین می رود Scats همه به کنترل کننده ها دستور می دهد که یک حالت فوق کنترل سر خود بوجود آمده است جایی که تصمیم گیری در مورد زمان حالت سبز چراغ ، جداگانه گرفته می شود . وقتی که شروع می شود کنترل کننده در حالت کنترل شود برای حداقل 15دقیقه باقی می ماند . اگر مشکلات ارتباطی دیگری اتفاق افتد طول این زمان 15 دقیقه دیگر افزایش می یابد . واضح است که سیستم سرخود جایی که تصمیم گیرها در تقاطع هماهنگ نیست باعث مشکل کنترل ترافیک به خصوص در ساعات شلوغ می شود .
ساختار معمول Scats که بر پایه ارتباط سظیمی است از مشکلات زیر رنج می برد :
نصب آرام و بی انعطافی .در بیشتر حالات نصب یک خط جدید در محیط جاده ای به خصوص جاده دور نیاز به حفاری زمین دارد که بسیار آرام است و تاثیر بر روی ساختار موجود دارد . به علاوه به خاطر رشد عبور و مرور و تغییرات الگویی در زمان ، لازم است که توپولوژی شبکه از زمانی به زمان دیگر گسترش یابد که این مرحله بسیار گران است برای شبکه سیمی . بنابراین توپوگرافی تطبیق شبکه کنار گذاشته می شود . به خاطر اینکه با سرعت کافی به تغییرات درخواست ها پاسخ نمی دهد .
سایر محصولات :
ترافیگ 11ص
ترافیگ 11ص...
دانلود گزارش کارآموزی ایران خودرو .دانلود گزارش کارآموزی ایران...
تخت سلیمان 50 صتخت سلیمان 50 ص...
تحقیق در مورد یک تحقیق تجربی از اعتبار تئوریهای قانونتحقیق در مورد یک تحقیق تجربی از...
تخت جمشید 58 صتخت جمشید 58 ص...
تحقیق در مورد ویروس 50 صتحقیق در مورد...
دانلود کاراموزی بازاریابی شرکت لبنیات پاستوریزه پاک پی .دانلود کاراموزی بازاریابی شرکت لبنیات پاستوریزه...
استرس و پژوهش در مورد تحمل استرساسترس و پژوهش در مورد تحمل...
تحقیق در مورد ولادت و حسب و نسبتحقیق در مورد ولادت و حسب...
تحلیل سیستم مدیریت طرحهای سرمایه ای برق منطقهای خراسان 13 صتحلیل سیستم مدیریت طرحهای سرمایه ای ...
تحقیق در مورد وضــوتحقیق در مورد...
تحقیق در مورد ورشکستگى یا مرگ اقتصادىتحقیق در مورد ورشکستگى یا مرگ...
تحلیل خطای مرتبه بهینه تقریب شبه پیوستار تک بعدی 25 صتحلیل خطای مرتبه بهینه تقریب...
تحقیق در مورد ورزشگاهتحقیق در مورد ورزشگاه...
تحلیی موردی در بررسی سلسله مراتب فضای شهری از بازار تبریز تا محله ویجویه 28 صتحلیی موردی در بررسی سلسله مراتب فضای...
تحلیل پایداری شیروانیهای سد مخزنی کشکسرای مرند 12 صتحلیل پایداری شیروانیهای سد مخزنی کشکسرای مرند...
تحقیق در مورد ورزش و سلامت 29 صتحقیق در مورد ورزش...
دانلود گزارش کارآموزی مدیریت، کارخانه لاستیک کهرنگ .دانلود گزارش کارآموزی مدیریت، کارخانه...
تحلیل و طراحی سازه ها به کمک نرم افزار ETABS 27 صتحلیل و طراحی سازه ها به کمک...
تحقیق در مورد ورزش نکردنتحقیق در مورد ورزش نکردن...
تحلیل ماتریسی سازهها 39 صتحلیل ماتریسی سازهها 39 ص...
تحقیق در مورد ورزش 25 صتحقیق در مورد ورزش 25 ص...
تحلیل شبکه های آب رسانی 16 صتحلیل شبکه های آب...
تحقیق در مورد همدوسی نور 21 صتحقیق در مورد همدوسی نور 21 ص...
تحلیل سازه اى ساختمان هاى آسیب دیده زلزله بم 18 صتحلیل سازه اى ساختمان هاى آسیب دیده...
تحقیق در مورد واکنشهای رسوبیتحقیق در مورد واکنشهای رسوبی...
دانلود گزارش کارآموزی نرم افزار کامپیوتر .دانلود گزارش کارآموزی نرم افزار کامپیوتر...
تحلیل سازه 2 44 صتحلیل سازه 2 44 ص...
تحقیق معماری 26 صتحقیق معماری 26 ص...
تحقیق در مورد هلیم چیستتحقیق در مورد هلیم چیست...
تحقیق معماری 24 صتحقیق معماری 24 ص...
تحقیق در مورد هک چیستتحقیق در مورد هک...
تحقیق راهسازی پل گلدن گیت دروازه طلایی سانفرانسیسکو 36 صتحقیق راهسازی پل...
تحقیق در مورد هاب و نحوه عملکرد آنتحقیق در مورد هاب و نحوه عملکرد...
تحقیق در مورد متره و برآورد 34 صتحقیق در مورد متره و...
تحقیق در مورد نیمه رساناهاتحقیق در مورد نیمه رساناها...
تحقیق و بینش عناصر معماری 12 صتحقیق و بینش عناصر معماری 12...
تحقیق در مورد نگاهی به سیر تاریخی پیدایش پوشاکتحقیق در مورد...
تحقیق آبهای شور 33 صتحقیق آبهای شور 33 ص...
تحقیق در مورد نور و افتالمولوژیتحقیق در مورد نور و افتالمولوژی...
تحقیق در مورد نکاح با غیر مسلمان 33 صتحقیق در مورد نکاح با غیر...
تجهیزات ذخیره و بازاریابی بارکوچک 15 صتجهیزات ذخیره و...
تحقیق در مورد نقص ایمنی اکتسابیتحقیق در مورد نقص ایمنی اکتسابی...
تحقیق در مورد نقش کامپیوتر در زندگی بشر 35 صتحقیق در مورد نقش کامپیوتر در...
تجهیز کارگاه 60 صتجهیز کارگاه 60...
تحقیق در مورد نقش ورزش در سلامتی 39 صتحقیق در مورد نقش ورزش در سلامتی...
تجزیه و تحلیل و نقد آثار تجسمی ، زمینه های نگارگری در ایران 14صتجزیه و تحلیل...
دانلود کارآموزی کارخانجات شیمی صنعت حقیقت .دانلود کارآموزی کارخانجات شیمی صنعت حقیقت ....
تاًثیرات تقویت تراکمی بر روی استحکام برشی تیرهای پل بتن مسلح 62 صتاًثیرات تقویت تراکمی بر روی...
تحقیق در مورد نقش های حسابداری و حسابرسی اجتماعی و محیطی 36صتحقیق در مورد نقش...
اصلاح ژنتیکی نخود 57 صاصلاح سیستم ها و روش ها 13 ص
اصلاح ساختار مؤسسات و ابزار های مالی بازار پول و سرمایه بر اساس تعالیم اسلام 30
اصل 44
اصطلاحات شبکههای کامپیوتری 55 ص
شیره و سرکه و الکل از انگور
طرح تولید رینگ خودرو
تولید ترانسفورماتور
طرح تولید قطعات لاستیکی خودرو
شیره خرما و فرآوری آن
پروژه مقاومت مصالح
اخلاق در ورزش
کلمات کلیدی :رتباطی یستم کنترل لایه رتباطی یستم کنترل کننده یستم کنترل محیط های مان واقعی وربین های نقل دون کنترل کننده ستفاده scats رتباطی رافیک نابراین
- ۹۶/۰۹/۰۸